.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چرا خبرنگاران نوشهری مورد اهانت قرار گرفتند؟

در حضور معاون عمرانی استاندار مازندران و مقامات نوشهری جامعه خبرنگاران نوشهر و چالوس مورد اهانت قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز از شهرستان نوشهر در حاشیه یکی از برنامه های دهه فجر امسال شهرستان نوشهر معاون عمرانی استاندار - مدیرکل امور روستایی استان مازندران - فرماندار - شهردار و جمعی از مقامات نوشهر از پروژه بخش خصوصی و در حال اجرا پایانه میوه و تربار در حاشیه کمربندی نوشهر به چالوس بازدیدی به عمل آمد.

در این بازدید شماری از خبرنگاران و اصحاب رسانه های نوشهرو چالوس نیز همراه هیت همراه برای پوشش و انعکاس خبری این پروژه حاضر بودند. در یکی از بخشهای این بازدید یکی از خبرنگاران از ( ی - خ .ع) سرمایه گذار پروزه پایانه میوه و تره بار در خواست کرد طوری قراربگیرند چهره اش در لنز دوربین عکاسان و تصویر برداران خبری ثبت شود و پشتش به سمت خبرنگاران نباشد .

در این لحظه فرد مذکور با صدایی بلند و توهین آمیزی در خطاب به خبرنگاران گفت : شما خبرنگاران پدر سوخته فرصت طلب می خواهید عکس مرا بگیرید و چاپ کنید و بعد فاکتور گزارش خبری مراسم( رپرتاژ آگهی) را به من بدهید. در این لحظه خبرنگاران منطقه که انتظار چنین برخورد زشت و توهین آمیزی را در حضور مسولان استانی وشهرستانی از سوی مدیر پروژه بخش خصوصی را نداشتند در یک اقدام هماهنگ نسبت به ترک مراسم ومحل مذکور اقدام کردند .

در این بین معاون عمرانی استاندار و فرماندارنوشهر شاهد قضیه بودند از خبرنگاران دلجویی کردند و قول پیگیری ماجرا را دادند . پس از ترک مراسم از سوی خبرنگاران انان ضمن گرفتن تصمیم درخصوص تحریم انعکاس خبری بازدید این پروژه با نوشتن نامه ای سرگشاده به مقامات شهرستانی و ارایه رونوشت آن به مسولین ذیربط استانی خواهان رسیدگی و برخورد جدی مسولان ذیر ربط با فرد خاطی شدند.

گفتنی است سرمایه گذار بخش خصوصی پایانه میوه و تر ه بار نوشهر از چهره های مطرح اقتصادی نوشهر و اتاق بازرگانی استان مازندران محسوب می شود .

ی در حال حاضر با کمک یکی از بانک های مطرح دولتی در یکی از شهرهای غرب استان در حال ساخت پایانه گل وگیاه می باشد.

علی رغم آنکه ارتباط و تعامل دوستانه ای با رسانه ها ندارد اخیرا به کمک برخی از نزدیکانش امتیاز یکی از هفته نامه های مطرح محلی مازندران را خریداری نموده و از سال آینده قصد دارد با تغییر نام نشریه مذکور به لوگو و نام شرکت بازرگانی اش به طور رسمی وارد فعالیت و رقابت مطبوعاتی شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.